- Kezdőlap
- Vásárlási feltételek
Vásárlási feltételek
Szerződés tárgya és annak jellemzői
A szerződés tárgya a Webáruházban feltüntetett és megvásárolható termékek köre.
A Webáruházban megvásárolható termékek jellemzői az adott terméknél feltüntetésre kerülnek.
A termékek árai:
A Webáruházban megvásárolható termékeknél azok bruttó, azaz a mindenkor érvényes Általános Forgalmi Adó-val (ÁFA-val) emelt árai vannak feltüntetve.
A termékek akciós Webáruház bruttó árai külön feltüntetésre kerülnek.
A Szolgáltató az árváltoztatás jogát fenntartja azzal, hogy az esetleges módosításról értesíti a megrendelőt, aki elállási joga mellett töröltetheti a megrendelést. A már megrendelt termékek árára vonatkozóan is élhet a Szolgáltató az árváltozás jogával. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár, hibás kép kerül a Webáruház felületére, (különös tekintettel a nyilvánvalóan téves Pl.: a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő 0" Ft-os ár jelenik meg mellette) akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Megrendelő elállhat vásárlási szándékától.
III. A szerződés területi hatálya
A Webáruházban a Magyar Köztársaság területére, valamint a külföldi címre leadott megrendelések is elfogadásra kerülnek.
A nem a Magyar Köztársaság területére szóló postai és egyéb címre szóló megrendelések esetében a szállítás feltételeire a VI. pontban leírtak érvényesek.
IV. Regisztráció
A Webáruházban történő vásárláshoz regisztrációra van szükség. A regisztráció a főoldalon található „Regisztráció” menüpont alatt lehetséges, az ott található adatlapok kitöltésével. A szolgáltató regisztráció nélkül is biztosít vásárlási lehetőséget, ez esetben, a megrendeléskor telefonon vagy e-mail-ben a kért adatokat kell a megrendelőnek, pontosan és hibátlanul megadnia.
A regisztráció során egy felhasználónevet és egy ahhoz tartozó jelszót kell megadni, melyek használatával a későbbiekben be lehet lépni a Webáruházba, valamint egy valós e-mail cím megadására van szükség. A vásárláshoz mindezeken kívül a Vásárló szállítási és számlázási adataira van szükség, melyet a későbbiekben lehet megadni.
A regisztráció során megadott adatokat a Vásárló – a Webáruházba történt belépést követően – a „Adatlapom módosítása” menüpontban bármikor módosíthatja.
Szolgáltató nem vállal felelősséget a regisztráció során tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatok miatt bekövetkező szállítási és egyéb problémákért.
A Vásárló a Webáruházba történő regisztrációjával a Webáruház Általános szerződési feltételeit (ÁSZF) és egyéb a vevőtájékoztató menüpont alatt lévő hirdetményekben, szabályzatokban leírtakat elfogadja.
A Vásárló regisztrációját és ezzel együtt minden személyes adatát az info@carpshop.hu e-mail címre küldött írásos kérelme alapján a Szolgáltató bármikor törli.
V. A szerződés létrejötte
Általános tudnivalók
A regisztrációt követően a Webáruházban történő vásárlás a Webáruházba belépve, elektronikus úton, telefonon vagy emailben leadott megrendelés útján lehetséges.
A Webáruházban leadott megrendelés nem minősül még szerződésnek. A megrendelés a szerződés létrejöttéig szabadon és következmények nélkül módosítható, illetve lemondható. A Vásárló az általa leadott megrendelés módosítását és/vagy lemondását az info@carpshop.hu e-mail címre küldött levélben vagy telefonon is kérheti.
A Vásárló a megrendelés megtörténtéről automatikusan értesítést kap a Webáruháztól, azonban ez még nem jelenti a Szolgáltató részéről a megrendelés teljesíthetőségének visszaigazolását és így a szerződés létrejöttét.
A Szolgáltató – mint ajánlattevő – ajánlati kötöttségének ideje megegyezik jelen ÁSZF VI. pontjában meghatározott, Szolgáltató által vállalt maximális szállítási határidővel.
A szerződések magyar nyelvűek.
Minden beérkező rendelést legfeljebb 48 órán belül visszaigazolunk vagy automatikusan, vagy email-ben, vagy telefonon.
A szerződés létrejötte személyes átvétel esetén:
Amennyiben a Vásárló által leadott megrendelés teljesíthető, úgy a Szolgáltató a V. pontban meghatározott ajánlati kötöttségi időn belül a Vásárlót e-mailben vagy telefonon értesíti, miszerint a megrendelt termék(ek) személyesen átvehető(k)-e, amennyiben a Vásárló előzetesen a személyes átvételi lehetőséget kérte szállítási opcióként.
Személyes átvétel esetén a Szolgáltató és a Vásárló között létrejött szerződés nem minősül távollévők között megkötött szerződésnek. A szerződés a termék személyesen történő megvásárlásával és átvételével egyidejűleg jön létre és teljesül azzal, hogy előzőleg a Vásárló a jelen ÁSZF-et megismerte, elolvasta, megértette és elfogadta és ezt követően az Árut átvette. A szerződések nem minősülnek írásban kötött szerződésnek, erről a Szolgáltató nem vezet nyilvántartás, nem iktatja, nem lesz utólag visszakereshető, csak a Vevő rendelése és számlája.
A szerződés létrejötte házhozszállítás esetén:
Amennyiben a Vásárló által leadott megrendelés teljesíthető, úgy a Szolgáltató az V. pont szerinti ajánlati kötöttségi időn belül a Vásárlót e-mailben értesíti, miszerint a megrendelt termék(ek) postázásra került(ek)-e.
Házhoz szállítás esetén a Szolgáltató és a Vásárló között létrejött szerződés távollévők között megkötött szerződésnek minősül és teljesül azzal, hogy előzőleg a Vásárló a jelen ÁSZF-et megismerte, elolvasta, megértette és elfogadta és ezt követően az Árut átvette. A szerződések nem minősülnek írásban kötött szerződésnek, erről a Szolgáltató nem vezet nyilvántartás, nem iktatja, nem lesz utólag visszakereshető, csak a Vevő rendelése és számlája.
Vásárló tudomásul veszi, hogy amennyiben a szerződés az V. pont szerinti ajánlati kötöttségi időn belül nem jön létre, úgy a Szolgáltató ajánlati kötöttsége, valamint a Vásárló bárminemű kötelezettsége minden további feltétel nélkül megszűnik. A Szolgáltató ezt követően a megrendelést nem teljesítettnek veszi és – a Vásárló egyidejű tájékoztatása mellett – rendszeréből törli.
A szerződés teljesülése:
A szerződés teljesítésének határideje – a postázás megtörténtéről, vagy a személyes átvétel lehetőségéről szóló e-mail, elküldésétől, vagy a telefonos értesítéstől számított – 8 munkanap. Azaz a Vásárlónak ennyi munkanap áll rendelkezésére arra, hogy a megrendelt terméke(ke)t a megrendelésben szereplő helyszínen átvegye.
Vásárló tudomásul veszi, hogy amennyiben a szerződés az előzőekben meghatározott határidőn belül nem teljesül, a Szolgáltató a szerződést nem teljesítettnek veszi és – a Vásárló egyidejű tájékoztatása mellett – rendszeréből törli.
VI. Szállítási és fizetési feltételek, egyéb járulékos költségek
Szállítási feltételek:
Amennyiben a megrendelés teljes bruttó összege nem haladja meg a 30.000 Ft-os értékhatárt, úgy a házhozszállítás díja (Áfá-t tartalmazza):
- 0 – 3kg 1190,-
- 3,1 – 5kg 1290,-
- 5,1 – 10kg 1490,-
- 10,1 – 15kg 1790,-
- 15,1 – 20kg 1990,-
- 20,1 – 25kg 2290,-
- 25,1 – 30kg 2590,-
Amennyiben a megrendelés bruttó összege meghaladja a 30.000 Ft-ot, akkor a házhozszállítás díjmentes.
Amennyiben a megrendelt termék beszerezhető a forgalmazótól, úgy a termékek szállítási határideje 2-5 munkanapot vesz igénybe.
Amennyiben a megrendelt termék státusza nincs feltüntetve, a szolgáltató e-mailben vagy telefonon jelzi a megrendelést leadó felé a termék elérhetőségét.
Amennyiben a kiszállítás ezen határidőkön belül nem tud megvalósulni, a Szolgáltató ügyfélszolgálata tájékoztatja a Vásárlót és egyeztetnek a megrendelés teljesítésének további menetéről.
A vásárlásról szállítólevelet és ÁFÁ-s számlát állítunk ki, amelyet a csomaghoz csatolva a vevő megkap.
A Webáruházban megrendelt termékek házhozszállítását a GLS futárszolgálat végzi.
Külföldi címre szóló megrendelés esetén a szállítási díjakról a Szolgáltatónak küldött e-mailben lehet érdeklődni. A webshopban választható szállítási költségek belföldre érvényesek.
Házhozszállítás esetén a termékeket a Szolgáltató munkatársa csomagolja be, mely szolgáltatásért külön díj nem kerül felszámításra.
Fizetési feltételek és egyéb járulékos költségek:
Utánvét:
A Carpshop webáruházban megrendelt termékek vételárát, valamint a házhozszállítás díját a vásárló a GLS futárának fizeti ki, vagy a GLS csomagpont átvételi helyen fizeti ki.
Személyes átvétel:
a Szolgáltató ügyfélszolgálata a Vásárlót az átvétel lehetőségéről tájékoztatta, és az átvételt és fizetést megelőzően a helyszínen a Vásárló a Webáruházban kapott megrendelési azonosítóra hivatkozott.
A megrendelt termékeket a Szolgáltató személyes átvételi pontján (2011 Budakalász, Budai út 4. ) személyesen is át lehet venni külön szállítási díj és egyéb járulékos költségek nélkül.
Személyes átvétel esetén a Webáruházban megrendelt termékek vételára a Szolgáltató személyes átvételi pontján kerül kifizetésre.
A személyes átvétel csak azután teljesülhet, hogyha termék elérhetőségéről a szolgáltató tájékoztatta a megrendelőt, amit ő tudomásul vett.
Személyes átvétel esetén csak készpénzes fizetési lehetőség van.
Banki utalás:
A Carpshop webáruházban megrendelt termékek vételárát a szállítási költséggel együtt a
Csoda-Csali Bt.
Pilisvörösvár és Vidéke Takszöv-nél vezetett
65700079-10136173-00000000
számú bankszámla számára kell utalni.
Az utalás kedvezményezettje a CSODA-CSALI BT. Az utalás közlemény rovatában a következőket kell feltüntetni:
· Megrendelő neve
· Rendelés szám
A megrendelt termékek az összeg beérkezését követően kerülnek postázásra.
VII. A szerződéstől való elállás
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól az átvételtől számított 14 napon belül. Írásbeli lemondás esetén elegendő a nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Elállás esetén a terméket saját költségén kell visszaküldje a Carpshop személyes átvételi pontjára (2011 Budakalász, Budai út 4.), és a megérkezésétől számított 14 napon belül visszatérítjük a visszaküldött termék(ek) vételárát, valamint az esetlegesen felmerült, törvényileg meghatározott egyéb költségeket. Elállás esetén a vevőt csak a visszaküldés költsége terheli. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk. Expressz kiszállítás esetén a normál árú házhoz szállítási díjat térítjük vissza.
Az átvétel módja nem zárja ki az elállási jog érvényesítését.
Az elállását a vásárló minden különösebb magyarázat nélkül megteheti, indoklás nélkül is gyakorolhatja.
Az elállást közölheti a vonatkozó törvényben ajánlott elállási minta kitöltésével, de bármilyen egyéb, erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatával is (pl. email küldése).
A vásárló a szerződés megkötése és az áru átvétele közötti időben is jogosult elállási jogát gyakorolni.
Nem gyakorolhatja az elállási jogot romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében, személyre szabott tétel rendelése esetén, illetve felbontott egészségügyi és higiéniai termékek esetén.
Szolgáltató követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából fakadó károk megtérítését.
Ha a megrendelt árucikk hibás, akkor a hatályos szavatossági jogok mentén történik a javítás illetve a csere.
Jótállási kötelezettséggel rendelkező hibás termékek esetében a kézhezvételtől számított 3 napon belüli jelzés esetén cserére van lehetőség, ezt követően a garanciális szervizhez vagy cégünkhöz kell fordulni. Tartós fogyasztási cikkek esetében a kötelező jótállás 1 év, javítás esetén a jótállás újraindul.
VIII. Adatvédelmi Nyilatkozat és hírlevél
Adatvédelem
A Webáruházban történő vásárláshoz és a megrendelt termékek kiszállításához és/vagy átadásához, valamint a vásárlásról kiállított áfa-s számla elkészítéséhez szükséges, hogy a Vásárló a vásárlást megelőzően a Webáruház felhasználójaként regisztráljon, és a regisztrációt követően a hivatkozott tevékenységekhez szükséges adatokat megadja vagy regisztráció nélkül telefonon vagy e-mailben hiánytalanul és pontosan megadja.
A regisztráció során és/vagy azt követően a Vásárló által megadott adatok személyes adatnak minősülnek, ezért ezeket az adatokat a Szolgáltató bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja ki. Ez alól kivételt képeznek azok az információk, melyek az adott termék kézbesítéséhez vagy kiszállításához szükségesek, mely adatok átadásához a Vásárló a megrendelés leadásával hozzájárul.
A Szolgáltató kijelenti, hogy a regisztráció során és/vagy azt követően kizárólag a rendeléshez és a rendelés teljesítéséhez feltétlenül szükséges adatokat kéri el.
A Vásárló regisztrációját és ezzel együtt minden személyes adatát az info@carpshop.hu e-mail címre küldött írásos kérelme alapján a Szolgáltató bármikor kitörli.
Adatkezelési engedély száma: NAIH-91579/2015.
Adatvédelmi nyilatkozat
A jelen webhelyen keresztül megadott személyes adatok, például név és e-mail cím használata teljes mértékben jelen adatvédelmi nyilatkozatunknak és általános felhasználási feltételeinknek megfelelően történik.
A vásárló személyes adatainak jelen Nyilatkozat szerinti kezelésének jogalapja a vásárló beleegyező nyilatkozata, melyet bármikor visszavonhat.
„Személyes adatokon” azt , a vásárlóktól begyűjtött információt értjük, melynek alapján a vásárló személye azonosítható. Ez rendszerint a vásárló neve és e-mail címe, de egyéb információk is ide tartozhatnak. Webáruházunk felkeresése során nem gyűjtünk be személyes adatokat semmilyen háttérbeli algoritmus segítségével, csak amiket a vásárló önként megad.
A vásárlók által megadott adatokat határozatlan ideig kezeljük. A személyes adatok jellemző felhasználási módjai:
(i) A vásárlók kérdéseinek megválaszolása
Ha a vevő bizonyos nekünk címzett kérdéseivel együtt (pl. cégünkre, annak termékeire, szolgáltatásaira vagy ezek minőségére és elérhetőségére vonatkozóan) küld nekünk személyes információt, ezeket az adatokat a kérdések megválaszolásakor felhasználhatjuk.
(ii) Jövőbeni direkt marketing
Amennyiben a vásárló beleegyezik, hogy szeretne e-mailben és/vagy SMS-ben ilyen anyagot kapni, időnként tájékoztatást és/vagy ajánlatokat küldünk azokról a termékekről és/vagy szolgáltatásokról, amelyek véleményünk szerint számot tarthatnak a vásárló érdeklődésére. Emellett ha a vásárló beleegyezik személyes adatait felhasználhatjuk arra is, hogy postai úton tájékoztatást és/vagy ajánlatot küldjünk termékeinkről és/vagy szolgáltatásainkról.
Esetenként harmadik felek is bevonhatók a webhelyeinken összegyűjtött információk – köztük a vevők személyes adatainak – feldolgozásába vagy elemzésébe. Például a webhely kezelője vagy fenntartója (adatfeldolgozó) egy erre szakosodott IT-szolgáltató iroda lehet. Ezeket a harmadik feleket szerződés kötelezi arra, hogy a vásárlók személyes adatait kizárólag az általunk meghatározott módon használják fel.
Valamennyi harmadik fél kizárólag a fent említett célokra használhatja fel a neki átadott személyes adatokat. A személyes adatok mindennemű egyéb felhasználása tilos.
(iii) A vásárlók megrendeléseinek teljesítésekor az abban közreműködő szállítmányozó cég részére történő átadáshoz (név, telefonos elérhetőség, cím)
A vásárlónak joga van ahhoz, hogy adatokat kérjen a cégünk által tárolt valamennyi személyes információ jellegéről. Az Üzemeltető 10 munkanapon belül (írásban) válaszol ezekre a megkeresésekre. A vásárló kérheti továbbá személyes adatai kiegészítését, módosítását vagy törlését, illetve azt, hogy ne használjuk személyes adatait direkt marketing céljaira a következő címen: info@carpshop.hu
Jogai megsértése esetén a vásárló bírósághoz fordulhat.
Az Üzemeltető fenntartja a jelen Adatvédelmi Nyilatkozat jövőbeni módosításának jogát.
Ha bármilyen kérdése vagy panasza lenne webhelyünkkel kapcsolatban, forduljon hozzánk az alábbi címen:
CSODA-CSALI BT.
2011 Budakalász, Budai út 4.
email: inof@carpshop.hu
A jelen Adatvédelmi Nyilatkozatra és a személyes adatok felhasználására a Magyar Köztársaság jogrendje vonatkozik.
Hírlevél
Szolgáltató kijelenti, hogy regisztrált ügyfeleinek kéretlen (spam) levelet nem küld. Regisztrált ügyfelei kizárólag a regisztrációhoz és a rendeléshez feltétlenül szükséges leveleket kapnak.
A Szolgáltató nem rendszeres időközönként hírlevelet küld az aktuális akciókról és egyéb, a Szolgáltatóval kapcsolatos információkról.
A Szolgáltató hírlevelét bárki, bármikor lehetősége van a hírlevelet lemondani.
IX. Szavatosság és jótállás
A megrendelt termékek hibája esetén a Vásárló a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései alapján kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben. A kellékszavatossági igénye érvényesítése során a Vásárló kérheti a hibás termék kijavítását vagy kicserélését, kivéve, ha a kijavítás vagy kicserélés lehetetlen, vagy a Szolgáltató számára aránytalan többletköltséggel járna. Ha a Vásárló a kijavítást, vagy a kicserélést nem kérte illetve kérhette, arányos árleszállítást igényelhet, a terméket a Szolgáltató költségére kijavíthatja, illetve kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől, ha a kijavítást vagy kicserélést a Szolgáltató nem vállalta, nem tudta elvégezni, vagy ha a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Az érdekmúlás érdemi bizonyítása a Vásárló kötelessége. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A Vásárló a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban viselnie kell, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot. A Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de legkésőbb a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. A szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl szavatossági igényét már nem érvényesítheti. A teljesítéstől számított 6 hónapon belül kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén, továbbá a számla, vagy annak másolata felmutatásán/megküldésén túl nincs egyéb feltétele. A teljesítéstől számított 6 hónap leteltét követően azonban már a Vásárló köteles bizonyítani, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában megvolt.
Kellékszavatosság helyett a Vásárló a gyártóval vagy forgalmazóval szemben termékszavatossági igényt is érvényesíthet. Termékszavatosság esetén a Vásárló kizárólag a hibás termék kicserélését (kijavítását) igényelheti. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban foglalt tulajdonságokkal. A termék hibáját ebben az esetben a Vásárlónak kell bizonyítania. A termékszavatossági igény a forgalomba hozataltól számított 2 éven belül érvényesíthető. A gyártó/forgalmazó csak akkor mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a terméket nem üzleti tevékenysége körén belül gyártotta, illetve hozta forgalomba; vagy a hiba a tudomány és technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető; vagy a termék hibája jogszabály, illetve kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak/forgalmazónak elegendő egy okot bizonyítania.
Kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető.
A 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet mellékletében meghatározott tartós fogyasztási cikkek hibája esetén az átvételtől számított 1 éven belül jótállási igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben (feltéve, ha e Korm. rendelet értelmében fogyasztónak minősül). A Szolgáltató csak abban az esetben mentesül a jótállási kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Jótállási igényét a Vásárló a kellékszavatosságnál kifejtettek szerint érvényesítheti, azzal a kivétellel, hogy a tartós fogyasztási cikk hibája esetében az átvételtől számított 3 munkanapon belül érvényesített csereigény esetén a terméket kicseréljük ha a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza (ha a termék a Szolgáltató üzletében / raktárában rendelkezésre áll), valamint ezen túli bejelentés esetén törekszünk arra, hogy a kijavítás, illetőleg a kicserélés 15 napon belül sor kerüljön. Kijavítás iránti igényét a jótállási jegyen feltüntetett garanciális szerviznél (javítószolgálatnál) közvetlenül is érvényesítheti. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre nem érvényesíthet. A jótállásból fakadó jogok azonban a Vásárlót a kellékszavatosság és termékszavatosság útján érvényesíthető jogosultságaitól függetlenül megilletik.
X. Rendelés menete
1) Böngészés a webáruházban:
A webáruházban való böngészéshez, valamint a honlap egyéb tartalmainak a megtekintéséhez nem szükséges regisztráció, kivéve a regisztrációhoz kötött tartalmak.
A webáruházban az egyes termékek a bal oldali termékkategóriákra kattintva jeleníthetők meg.
A honlap további tartalmaihoz a megjelenített szövegekre, képekre kattintva lehet eljutni.
2) Regisztráció:
A webáruházban történő vásárláshoz előzetes regisztráció nem feltétlenül szükséges, amely a személyes adatok megadását követően lehetséges.
3) Termékek kiválasztása és kosárba helyezése
A termékek az egyes főkategóriák – és esetenként alkategóriák – terméklistázó oldalán egymás alatt vannak felsorolva. A termék nevére, vagy a „részletek” gombra kattintva lehet eljutni az adott termék saját oldalára.
Az adott termék saját oldalán további szín- és méretváltozatok, típusok érhetőek el.
Amennyiben a terméknél a szín és méret választék kiválasztása nem lehetséges, úgy azt a megrendeléskor egyéb információként a megjegyzésben kérjük feltüntetni.
A kívánt szín és méret kiválasztása és a vásárolni kívánt mennyiség beírása után a „Kosárba rakom” funkcióra kattintva lehet az egyes termékeket a Kosárba betenni, de ez még nem jelent vásárlást. Vásárlás során győződjön meg róla, hogy a termék készleten van-e, vagy rendelhető-e. Ha a termék nem rendelhető, akkor hosszabb szállítási idővel kell számolni, melyről ügyfélszolgálatunk értesíti Önt.
4) A kosár tartalmának frissítése, törlése és véglegesítése
Amennyiben vásárlását tovább folytatja és újabb terméket helyez kosarába, akkor a kosár tartalma automatikusan frissülni fog.
Kosarának tartalmát bármikor megtekintheti a „Kosár - megnéz” feliratra kattintva.
Kosarának tartalmát bármikor törölheti. Ezt megteheti termékenként a sor végén lévő (□) üres kockára kattintva és azt kipipálva, a „kosár frissítésével (a kosár tartalma a webáruházból történő kijelentkezéskor automatikusan törlődik).
Amennyiben Kosarának tartalmát véglegesíteni szeretné, úgy a „Kosár - pénztár” gombra kattintva ezt megteheti:
Amennyiben még nem jelentkezett be, úgy regisztrált vásárlóként felhasználónevével és jelszavával be kell lépnie a webáruházba a vásárláshoz.
Ha még nem rendelkezik regisztrációval, itt ezt megteheti, és regisztrált felhasználóként tovább folytathatja a vásárlást.
5) Rendelés véglegesítése
A "Kosár - pénztár" gombra kattintva a Rendelés ablakhoz jut.
A regisztrációkor megadott adatait itt ellenőrizheti és módosíthatja.
Kiválaszthatja a megrendelés teljesítésének átvételi és fizetési módját.
A rendeléshez a Megjegyzés dobozban megjegyzést fűzhet.
Amennyiben a megadott adatok helyesek, úgy a „Megrendelem” gombra kattintva rendelését elküldheti.
Egy adott megrendelés elküldött adatai az elküldést követően már nem módosíthatók. A Webáruház a megrendelésről automatikusan visszaigazoló e-mailt küld.
A megrendelés további lépéseiről az ÁSZF „A szerződések létrejötte” pontjában tájékozódhat.
A rendelést bármikor megszakíthatja vagy módosíthatja a „vissza” feliratra kattintva.
Minden beérkező rendelést legfeljebb 48 órán belül visszaigazolunk vagy automatikusan, vagy email-ben, vagy telefonon.
XI. Vitás esetek
Vásárlói panaszügyintézés írásban ill. telefonon történik az ügyfélszolgálaton keresztül, az info@carpshop.hu címen, valamint a +36 30 411 8969 telefonszámon.
A Szolgáltatóval szemben felmerülő vitás ügyek (fogyasztói jogvita) egyszerű, gyors, bíróságon kívüli rendezése céljából békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület:
Pest Megyei és Érd Megyei Jogú Városi Kereskedelmi és Iparkamara
mellett működő Békéltető Testület
(Pest Megyei Békéltető Testület)
1119 Budapest, Etele út 59-61. II. em. 240.
Telefon/Fax:
(+36-1) 269-0703
E-mail cím:
pmbekelteto@pmkik.hu
Levelezési cím:
Pest Megyei Békéltető Testület
1364 Budapest, Pf.: 81
Eredménytelen békéltetéssel járó esetekben panaszával a Pest Megyei Bírósághoz is fordulhat.